Nieuw platform Lynchpin voor een service op maat
Leestijd 2 minutenAls u de afgelopen weken bij TVM Belgium een offerte aanvroeg voor ons nieuwe product Package lichte vrachtwagen, dan hebt u vast gemerkt dat deze offerte er anders uitzag dan u van ons gewend bent. Lia Bagdasaryan, applicatiebeheerder Sales en Marketing, legt uit hoe dat komt.
Lia, wat is het opzet van deze nieuwe offertes?
De nieuwe offertes zijn het eerste tastbare resultaat van de lancering van Lynchpin, ons nieuw platform. Dit systeem stelt ons in staat om makelaars sneller offertes aan te bieden zodat zij accuraat kunnen inspelen op de noden en wensen van hun klanten. Als nichespeler willen we ons onder meer met dit soort maatwerk en deze snelle service onderscheiden.
Wat is er precies nieuw aan de offertes?
Ze hebben een nieuwe look & feel en zijn ook anders opgebouwd. De makelaar krijgt eerst een detailoverzicht van de aangevraagde waarborgen. Daarna volgt een samenvatting met het totaalbedrag, gevolgd door alle clausules die van toepassing zijn. Aan de hand van codes kan de makelaar snel zien welke clausule geldt voor welke waarborg. Via een link naar de algemene voorwaarden en de informatiedocumenten over het verzekeringsproduct (IPID) kan de makelaar ook meteen deze documenten consulteren als hij over een bepaalde waarborg meer informatie wenst. Zoals altijd ziet de makelaar in de offerte onmiddellijk de gegevens van de contactpersoon bij TVM.
Zitten er naast deze overzichtelijke offertes ook nog andere nieuwigheden aan te komen?
De offertes Package lichte vrachtwagen zijn de eerste in een nieuw kleedje, die voor onze andere producten volgen later. Lynchpin zal het ook mogelijk maken om vlot data- en schadeanalyserapporten te genereren. Deze rapporten zijn onmisbaar in de samenwerking tussen onze preventie-adviseurs en hun klanten. De nieuwe rapporten kaderen in een groter project waarbij we onze preventieservice tot bij al onze klanten willen krijgen.