Doelstellingen opleiding Imago en communicatie
Met de code 95-opleiding Imago en communicatie wil TVM solutions uw imago bij uw klanten verbeteren. Dat doen we door chauffeurs te sensibiliseren over de impact van persoonlijk voorkomen en communicatie op imago en klantgerichtheid.
Inhoud van de opleiding Imago en communicatie
Door bewustwording, beleving, interactie en oefeningen werken de deelnemers aan hun rol als ambassadeur van het bedrijf.
-
wat is communicatie?
-
persoonlijk voorkomen
-
staat van het voertuig
-
communiceren in het verkeer
-
verschillende communicatiestijlen in verschillende situaties
-
klantgericht communiceren en handelen
Wat is de chauffeur met deze opleiding?
-
De chauffeur behaalt 7 kredietpunten code 95 binnen thema 3.
-
De chauffeur beseft welke rol hij speelt voor het bedrijfsimago en kan zijn communicatie aanpassen om klantgericht te communiceren als ambassadeur van het bedrijf.
Praktische info
Voor wie is deze opleiding bestemd?
-
Chauffeurs die hun rol als ambassadeur van het bedrijf met verve willen invullen.
-
Chauffeurs met rijbewijs C, CE, C1, C1E, D, DE, D1, D1E met code 95 basiskwalificatie.
-
Planners, fleetmanagers, transportmanagers en bedrijfsleiders die willen leren hoe klantgericht communiceren en handelen bijdraagt aan het bedrijfsimago.
Bespaar op deze opleiding
Is de maatschappelijke zetel van uw bedrijf gevestigd in Vlaanderen? Via de kmo-portefeuille, het Vlaams opleidingsverlof en/of het SFTL kunt u de opleidingskost verlagen.
Incompany opleiding
Heeft u interesse om deze opleiding op uw locatie te organiseren?
Vul het contactformulier in. We contacteren u om alle opties te bespreken en u een offerte op maat te bezorgen.
Vul hier het contactformulier in