1. Vergunning
TVM brokerage N.V. is ingeschreven in het register van de verzekeringstussenpersonen als verzekeringsmakelaar. Dit register wordt bijgehouden door de Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten (de FSMA), te 1000 Brussel, Congresstraat 12-14 onder het nummer 2963.
Bekijk onze inschrijvingsgegevens en onze inschrijving in de Kruispuntbank der Ondernemingen.
2. Talen waarin TVM brokerage met u communiceert
Wij communiceren met u in het Nederlands of in het Frans, al naargelang uw voorkeur. U kunt uw voorkeur steeds wijzigen.
3. Methoden van communicatie
Als klant kunt u met ons communiceren per brief, per e-mail, telefonisch of via een afspraak. Door de opgave van uw e-mailadres als communicatiemiddel aanvaardt u dat TVM brokerage u alle brieven, informatie en documenten via elektronische weg kan bezorgen of via haar website ter beschikking kan stellen.
TVM brokerage N.V.
Berchemstadionstraat 78
BE-2600 Berchem
+32 (0)3 285 92 10
brokerage@tvm.be
4. Algemene voorwaarden van de door TVM brokerage N.V. aangeboden verzekeringsproducten
Klik op de naam van een maatschappij om naar de website te gaan waar u de algemene voorwaarden van de contracten, die door ons aangeboden worden, kunt raadplegen en downloaden.
5. Belangenconflict
De IDD gedragsregels hanteren als basisprincipe dat wij bij elke activiteit van verzekeringsdistributie ten aanzien van de belangen van onze klanten loyaal, billijk en professioneel moeten handelen. Er kunnen zich evenwel omstandigheden voordoen waarbij de toepassing van dit principe wordt verhinderd of bemoeilijkt. De verzekeringswet legt ons in dit verband een reeks verplichtingen op. TVM brokerage N.V. heeft in dit verband een belangenconflictenbeleid uitgewerkt ter bescherming van de belangen van de klant.
Raadpleeg het belangenconflictenbeleid.
6. Vergoedingen
Voor onze diensten van verzekeringsbemiddeling ontvangen wij een basisvergoeding van de verzekeringsonderneming. Deze basisvergoeding maakt deel uit van de verzekeringspremie die u betaalt voor de door u afgesloten polis(sen). Daarnaast kunnen wij andere vergoedingen ontvangen die het verlenen van de verzekeringsbemiddelingsdienst mogelijk maken.
Wij ontvangen enkel vergoedingen die niet strijdig zijn met het principe dat wij ons op loyale, billijke en professionele wijze moeten inzetten voor de belangen van onze klanten. Op uw verzoek verstrekken wij u bijzonderheden over ons vergoedingenbeleid en meer in het bijzonder over de vergoedingen die op uw contract van toepassing zijn.
7. Klachten
Wij stellen alles in het werk om uw belangen naar best vermogen te behartigen. Indien u een klacht heeft met betrekking tot het presteren van onze diensten die wij niet gezamenlijk hebben kunnen oplossen, verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze dienst customer protection.
TVM brokerage customer protection
Berchemstadionstraat 78
BE-2600 Berchem
customerprotection@tvm.be
Bent u niet tevreden over de manier waarop we uw klacht behandelen?
Dan kunt u terecht bij de Ombudsman van de Verzekeringen:
Square de Meeûs, 35 - 1000 Brussel.
+32 (0)2 547 58 71
info@ombudsman.as
www.ombudsman.as